NIEUWS

-Voorschriften:

Sinds 1/10/2023 kan er geen medicatie meer besteld worden per mail/telefonisch.

U dient een afspraak te maken en dan zal de arts voor 3 of 6 maanden medicatie voorschrijven.

-Infectieraadpleging:

Patiënten met acute klachten van luchtweginfectie, buikgriep en urineweginfectie mogen telefonisch een afspraak maken voor de infectieraadpleging. Dit kan telefonisch. Tijdens dit consult wordt de patiënt eerst bevraagd door een verpleegkundige, de parameters worden genomen (bloeddruk, pols, zuurstof saturatie en temperatuur), daarna doet de dokter verder onderzoek.

Tijdens dit consult worden alleen bovenvermelde klachten besproken, als er andere vragen zijn dan moet u langskomen op een gewone raadpleging.

-Dr. Emma Verfaillie op zwangerschapsverlof:

Dr. Verfaillie is in zwangerschapsverlof van 1/02/2024 tem 30/06/2024. Tijdens deze periode nemen de andere dokters haar patiënten over.

-Nieuwe huisarts in de praktijk:

Vanaf 1 december 2023 werkt dokter Caroline van de Pol als nieuwe huisarts in de praktijk. Patiënten kunnen online of telefonisch een afspraak maken bij haar.

-Nieuwe verpleegkundige in de praktijk en bloedafnames op maandag:

Vanaf 1 juli 2023 werkt Karima bij ons als sociale verpleegkundige. Zij doet bloedafnames op maandag vanaf 8u30-9u30 en ook consultaties voor vaccinaties, andere inspuitingen, wondzorg en andere verpleegtechnische handelingen. Afspraken met haar kunnen gemaakt worden telefonisch via het secretariaat.

-Vanaf 1 september 2023 zijn wij een medisch huis:

Wij werken met het forfaitair betalingssysteem in de praktijk. Wat houdt dit in? Alle info hierover vindt u via deze link: INFO MEDISCH HUIS.

-Mondmasker enkel verplicht bij luchtweginfecties:

Mondmasker is enkel verplicht als u verkouden bent of hoest.

-Bloedafnames : van maandag tem vrijdag:

De (nuchtere) bloedafnames gaan alle werkdagen door (mits aanvraagformulier van de arts), dus u kunt van  maandag tem vrijdag tussen 8u30 en 9u30 op de praktijk terecht.